slide show

dagens

Nepp det blev inget stockholm idag, vi kommer fram så sent så jag skulle inte hinna med det sista tåget hem, fick veta det idag så det var ju lite tråkigt men jag vill ju gärna komma hem liksom haha.

såhär såg jag iallafall ut idag, trodde det skulle vara liite varmare men nej.. frös ihjäl typ. värmen kom tillbaks nu tack! den stickade tröjan är iallafall från gina och favvis shortsen med.

 

martina

åh nej vad synd!! stockholm som är så roligt :(



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

johanna <3 ♫♪

oh tack ;)

Fanny

sv: Tack så mycket!

Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Snyggt!



Härlig blogg du har!



Bloglovin-byte?

Moa

Sv; Tack! :}

Photo By Tborgs

Sv: åh tack så mycket!

Snygga shorts! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: