slide show

22.10

Är sjukt trött (har jag nånsin skrivit att jag inte är trött egentligen, haha? don't think so) efter en lång dag. har dessutom ont i huvet, får alltid det efter att hållt på med naglar. är inte så känslig mot starka dofter men ändå så får jag ont, inte okey. borde ju egentligen vara van eftersom jag typ bor i min removerdimma men näädå. 

nu ska jag hoppa ner i min nybäddade säng, nighty night!





två bilder tagna för en timme sen. fint att mitt hår sticker ut åt alla håll, det lever verkligen sitt egna liv..
MIRA

Sötis !

Dagens bloggtips ligger uppe på bloggen! Var du inte med/Vann du inte denna omgång så hoppas jag att du anmäler dig till morgondagens bloggtips - då blir det TVÅ stycken som får synas lite extra!



Direktlänk till inlägget: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/2-bloggtips-idag.html

ava miranda

söt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: