slide show

studded shorts



När jag och mammsen var i örebro hittade jag ett par ursnygga shorts på bikbok. som ni kanske vet är jag en sucker för nitar och föll för dom här direkt. köpte dom aldrig men kanske gör det, får se. dom finns även i vitt vilket också var supersnyggt.
Debbie

Intressant blogg. Kika gärna in min om du har lust ♥

Erika

Gud vad kul att jag fann din sida! Älskar att få inspiration till naglar eftersom jag själv har så dålig fantasi, vilka är din favorit i sommar?

Linii

SV: haha jaa, var lika rädd nu som jag var som liten ;) Älskar verkligen den filmen..

Felicia

Sv: Ja det kan man säga, nu åker jag iväg från kalla Sverige! :) Vi syns om 2 veckor! :D



Galet coola shorts!

movietajjm

Vilken blir sommarens Plååga?

Gå in och rösta på bloggen. Kan bli du som länkas!



Kram Mysan at movietajjm

johanna <3 ♫♪

sv, så lite så ^^

sara

jag gillar din blogg och din bilder.

Emma

SV: Tack så mycket!

- Sofie,*

Snygg shortsen va :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: