slide show

hey i heard you were a wild one







Igår målade jag naglarna med lite somriga färger från isadora.
tusse

sv Tack så mycket! :D Ojäklar vad snygga naglar, har du gjort dom själv? :)

tusse

Sv; okej grymt snygga!:D

julia

sv: tack så mycket!

jättefina naglar,somriga och fina!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack tack:)



har du en fin dag idag?:)

Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

gud vilka snygga naglar! :o



allt bra med dig idag? kram

Ina

Vilken fin blogg du har!:D

Älskar dina naglar så sjukt snyggt och kreativt!^^

Eja

Fan va åsum! Jag är typ värdelös på att göra såna där zebrastreck eller vad man kallar det :}



-Svar-

Ja det funkar rätt bra faktikst. Dock kan man inte ha allt för breda bitar, eftersom tejpen är lite stel och inte riktigt följer nageln.

Frida

Jag blir lite avis faktiskt, önskar att jag med kunde göra mina naglar så fina. :)

Emma

Jäklar vad snygga motiv du gör på naglarna. Men har alltid undrat hur ni gör de, men någon nagellacks-penna? hur får ni till allt det pilliga!!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: