slide show

my day

 
 
 
Idag har jag njutit av den första regnfria dagen på länge. var skönt ett tag innan det kom en massa moln och förstörde allt men fick kanske liiite färg iaf. har även bråkat med blogg.se hela dagen, har försökt publicera en låt men antingen så blir det en ruta med ett rött x eller så laddar den i en evighet, sjukt störande. och så har jag målat om mina tånaglar (syns inte på bilden men dom är rosa).
 
nu ska jag försöka komma på vad jag ska ha med till new york, ska försöka packa ner så lite som möjligt så jag kan shoppa en massa där men det går inte så bra..beslutsångest.se typ.
Nelly

Härligt med sommarväder! :3
Åh, vad roligt med en New York-resa! :D

Helena

vad svårt det är att packa! Man hittar massa i garderoben som bara måste med:)

Ronja

Omg vilka små tår hahahah :D

Svar: hahah jag vet, omöjliga att måla på också -.-
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: