slide show

NOTD - 531









Nu har jag äntligen testat mitt nagellack från chanel som jag fick i julklapp. det var lite svårt att få färgen rättvis då den skimrar i bl.a guld, grönt och blått men jag försökte. det var även lite svårt att få det att se jämt ut men det brukar vara det med metallic och metallic liknande nagellack. sjukt fin är den iallafall! :)
sara

Snyggt med guld :)

em

Vilken häftig färg :)

ANNAWII ♥

Så fint!

Paulin

snyggt!

Paulin

tack så mycket! :)

amanda

Sv: tack!:) ja det tycker jag med ;)

Originalet

Gud så fint det är!

Rebecca

snyggt ^^,

DIANA ÖSTERBERG

sv; Tack! och detsamma :D

Victoria

Shit, va snyggt det var!

julia ♥

Ser riktigt snygg ut!!

malin

fan vad snygg färg:)

niles [PHOTOGRAPHY]

sv: tusen tack :)



ang http://niles.blogg.se/2012/january/different.html#comment

Nadja

re: Tack! Ja, visst är den sjukt fin! Perfekt rosa :)

ann-sofie

såå snyggt :)

Mathilde

Jag bara älskar dina naglar. =D



Shit vilken härlig färg...



Jag måste köpa massor av nytt, har slängt många för att de tagit slut och blvit för gamla. =) Har du något tips?

emma

såå gaah vad du är duktig! har suttit och kollat runt på din blogg, alla nagel målningar! hur har du fått alla inspiration? jag funderar på testa börja lite smått fast jag vet inte riktigt äre svårt?

Frida Johansson

Riktigt snyggt nagellack! Diggar metallictrenden.



sv: Thank you!

Becca

Ska nog måla naglarna i mitt Chanel nästa gång, det är så fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: