slide show

nevermind i'll find someone like you

Sitter i skolan just nu och har fotografisk bild, har precis redigerat bort en massa streck från en bild så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..

är redan skoltrött och det har gått 3 dagar, vill bara ha sommarlov, frihet och värme.. försöker att inte drömma bort mig för mycket här men det är lite svårt när man tittar ut och ser hur kallt det är osv haha.



ja tack!!
Lina S

Åh så härligt..

Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt

Hoppas din onsdag blir fin :)

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna valfri bok (deckare, roman, dokumentärthriller) eller en bloggdesign helt efter dina egna önskemål. Kika gärna förbi!



Ha en trevligt fortsatt dag

Matilda

SV: Ja de är verkligen de ultimata skorna!

Ja det förstår jag att du gör :P

a m a n d a s f o t o

kan du gå in på min blogg och trycka på min bildlänk längst upp? :D

vore skit snällt av dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: