slide show

grey is the new black











Shoppade lite på lunchen igår med malin, har fastnat i nåt slags vinterdepp och shopping får en att må liite bättre, iallafall för stunden. när studiebidraget kommer blir det lite mer shopping, finns ju så mycket fint ute i butikerna just nu! :)
gamze

fin header :) och fina tröjor :)



Checka in min blogg & kommentera gärna !! :D

REBECCA

Snygga tröjor föresten! Verkligen! :)

ttheresebjörkman, :)

svar;

ja :p

allt bra annars?:)

Sara

Snyggt :)

Tjena!

Just nu har jag en tävling uppe om att kunna vinna Curlformers från lockig.nu! Curlformers är som papiljotter fast mycket bekvämare, snyggare & bättre! :)



Checka in!

http://jalinns.se/2012/january/tavling-vinn-curlformers-lockignu.html

ååh vad fina! ska shoppa lite nästa vecka tänkte jag :D

A common blogg -

fin blogg! KOlla gärna in min :)

bea

Sv: tack så mycket, detsamma! jättefin blogg:)

danaaa'

haha shoppar också mycket på vintern för att jag blir vinterdeppig! särskilt nu när det är snö i göteborg...btw bor du i stockholm?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: