slide show

red abstract





2 bilder på ett par naglar som jag målade för någon dag sen, hade lite brist på fantasi så jag gjorde en design som är rätt typiskt mig. like it? ♥
M I M M I ♥ | Mode, skönhet & skvaller!

Fin blogg! :)

hanna

riktigt härlig blogg du har!

Vad ska du hitta på för nått kul ikväll :)?

kram

Johanna Öberg.

Åh jäklans va snygga!

Johanna Öberg

åh snyggt!

Lisa | 12 | Foto & vardag

Har en veckans blogg för första gången på bloggen, skulle var superkul om du var med! ^^



http://lisafisap.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-v8.html#comment



Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer.

/ L I S A ♥

Patricia♔

Väldigt fint:)

anna

vilka coola!

Frida

SNYGGT!!!

Jag säger bara det, får du chansen så ta den och åk till USA. :)

amanda ruiz

tack dom va oxå sjukt fina :)

ava miranda

hur gör du dina naglar?! O_O Så snygga

Ida

Snyggt !



ha en bra lördag !

johanna

snyggt!



sv: tack, jag är riktigt nöjd faktiskt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: