slide show

new stuff

 
 
En jättesöt blus/topp som jag hade tänkt ha på mig på julafton tillsammans med ett par svarta jeans och lite snygga smycken. kommer även använda den under vanliga tröjor så kragen och spetsen längst ner syns.
 
 
köpte även ett par svarta jeans, SHM & rihannas nya skiva.
Helena

Vilken söt blus! Den kommer du att bli fin i:)
Jag har inte funderat än på vad jag ska ha på mig på julafton.

Carro

Så snygga halsband!

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

fina nagellack :)

snie.blogg.se

fint!

caroline

åååh :D

tereseflinth

FIna grejer!

sv; Tack så mycket!

Aa :)

Liborius

fin blus:)

Sara Ekman

fint :)

julia

fina saker! älskar blusen och halsbanden :)

anna

älskar toppen och halsbandet till vänster, fantastiskt fina båda två!!

Rebecca

finfint ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: