slide show

31 days of nail art - day 31

 
 
 
Nu är jag klar med den här utmaningen, tog mig typ 2 månader att göra alla haha men det var kul och utmanande iallafall. jag hade jättesvårt att bestämma mig för vilken jag skulle göra om igen så det blev en blandning av djurmönster, svart/vitt, prickar och streck men djurmönstret tyckte jag nog var roligast att göra.
Elin

Allt bra?

Johanna ♥

Snygga :)

Kajsa Johansson

Riktigt läckra naglar!!

Mirella .

vad fina naglarna blev! allt bra annars?

mira lindberg

Så snygga !

Amanda

Rolig utmaning :) Tack!

Juliaa

skitsnygga naglar!
sv: har de varit också! :)

Anna Sörlin

sv; haha ja det är ju det! ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja visst gör den:)

linnea

kul att se utmaningen! :)

Liborius

wow vilka snygga! vad använder du av för redskap eller vad man ska kalla det, när du gör mönster?:)

Sara / Prettypolish

Oj vad snyggt! Har du målat mönsterna själv eller stämplat? :) //Sara

♫♪ sandra T

fint!

Nelly

Vad läckra! ^^

Annika

Sjukt snygga naglar :D

Sjukt fint, som vanligt! :) Hur ofta gör du dina naglar?

SV: Tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: