slide show

gradient tigerstripes







Lite bilder på naglarna som jag målade igår.. hade inte direkt nån tanke på hur det skulle bli utan kladdade lite och duttade på typ 5 olika rosa nyanser och gjorde lite streck.

-----------
kom nyss hem från praktiken, har gått väldigt bra idag men har till skillnad från förra gången haft fullt upp. nu väntar mat och sen en massa plugg.. hinner knappt göra klart något innan det kommer 57 andra grejer. blev iallafall klar med den där dryga engelskagrejen igår som jag tror att jag har skrivit om här förut.
Mathilda - PHOTOGRAPHS

Söt blogg!

Skulle du kanske vilja göra ett bloglovin-byte? :)

Patricia♡

sv: Hihi



Fina naglar som alltid:)

ami

okej! nej, så fucking coola dom blev :D

Malin

Blev supersnyggt juh!:D



Sv: Okej, det blev snyggt :)

Ida

Coola! Önskar att jag också orkade och kunde göra sånna fina naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: