slide show

ZEBRA NAILS

Igår målade jag zebraränder på mina tippar för första gången, det var inte speciellt svårt så det är bara att prova, har gjort en liten steg för steg guide som jag tänkte lägga upp här;



1. börja med att måla naglarna i någon valfri färg, jag valde att kladda lite med två olika färger, vitt och rosa som ni ser. sen när det torkat målade jag några streck



2. och sen målade jag streck på den andra sidan! inte så svårt va? det är bara att prova sig fram, det är så jag har lärt mig. avsluta sen med ett lager top coat men se till så att det har torkat ordentligt, vi vill ju inte att ränderna ska smetas ut :)

Maj - en bra träningsblogg

Åh! vad kreativt! :D

Magda ♡

coola naglar! :D

sv; det va de :)

Yohanna

Snyggt! :)



Hur lyckades du mixa ihop det vita och rosa så det vart sån fin övergång mellan domn :)

Hanna

förstår riktigt tråkigt !

snygga naglar !:)

K A J J A

skitsnygga!

tack för tipset/hjälpen :))

anniepiie

Riktigt snyggt, ser inte ut att vara så svårt ut men det är det säkert! :P haha Kramis

C O L O R S P L A S H

SKITSNYGGT :D duktig du är :D



SV; tack :D <3

SANNA

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Tisdag.

Kram

Karolin

GRYMT!

Angelica, mitt liv i New York

duktig du är :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: