slide show

musik tips

Några av mina favoritlåtar som jag spelar sönder just nu;





rihannas bästa låtar!





Emily

sv: mascaran från Make up store var INTE bra enligt mig. Gillar Maybellines Define-a-lash och L'Oreals Telescopic bäst ;)

Felicia ♫

de 2 första äger!!



sv: det är gott :D <3

Felicia ♫

sv: tack! :)

alicia

Älskar Rihannas nya we found love!!!

Amanda

sv: eller hur :D

Maja

Svar: Aaa, "jag saknar dig" var värkligen jätte bra och jätte fin :)

Om du inte har sett den borde du värkligen se den.



Va ska du göra ikväll då??



Kram

Iwyn

Lyssnar också på dom låtarna! :D

Allt bra med dig idag? :)

Peennys ♥

Tävling på bloggen!



I vinstpotten ligger ett "Konad stone set"

Perfekt för dig som vill ha snygga naglar i vinter.



Se instruktioner på min blogg :)

Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: