slide show

color combination part 2





Här kommer lite bilder på mina nylackade naglar, nu ska jag måla andra högerhanden, packa, försöka komma på nåt att ha på mig på lördag för då ska vi ju gå på attitude mässan ni vet, det ska bli sjukt kul!! imorgon sover jag över hos en vän så jag måste packa lite.

hinner inte blogga nåt mer förrän på söndag/lördag kväll, ses då! ska försöka ta massor med bilder där också, hoppas på att få ta en bild med kenza, hihi.
Michelle MK

grymt snygga naglar!

Emelie

Fi fan va snygga! :O



Sv: tack gumman :)

haidisblog ▲

Godmorgon! :D

VINN EN IPHONE 4S!

Hej! Vill du vara med och tävla om en Iphone 4s? Kika in på min blogg isåfall! :)

Matildaz

SHIT vilka grymma naglar!

josefine

Checka in årets önskelista på www.sumpens.blogg.se

Trevlig första advent bloggvärlden!

Chriis

SV: tack



dina med :D :O

Felicia (foto & vardag) ♥

Oj va snyggt! :)

Evelina

Jävlar vad snygga!

Sara

Ha en underbar lördag! :)

Felicia

Sv: Tack! Å bra jobbat med naglarna btw ;) Hur lång tid tar det för dig att få dem så? kram!

M*

- fina!

Isabelle

Tack så jätte mycket för kommentaren! Ni är så söta när ni skickar kommentarer! fortsätt så!



Var också på Attitude, var grymt!



♥ Kramiz ♥

Daniella

Hej, Vet du vem av dom här som är den rosa lacket som du har på bilden ?



http://eleven.se/china-glaze-nail-lacquer-pink-voltage-4332.html oooch http://eleven.se/china-glaze-nail-lacquer-pool-party-12104.html



För jag vill helst köpa i samma nyans som det rosa china glaze du har!

Filippa Olofsson

JÄKLAR så snyggt! Grymt duktig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: