slide show

MODEVISNINGEN del 1

Här kommer lite bilder från våran modevisning! för er som missat det så är det vi, stylisteleverna på realgymnasiet i västerås som fixat en modevisning med flera olika sponsorer bl.a gina tricot, vila, cubus, scorett, bianco, shosho mfl. konferencier var bloggaren annie lindblad som även tog med paow och dj:s var musse&leo!

annie verkade väldigt nervös och sa fel några gånger men annars så gick allt jättebra! är så nöjd med allt, har varit sjukt kul att få fixa en modevisning där vi fått leka stylister (det var så kul att gå in i våra sponsorers affärer och välja exakt vad vi ville!), makeup artister, nagelterapeuter, hårstylister mm. en upplevelse jag aldrig kommer glömma :)

temat på modevisningen var extremt med svarta läppar! det kommer fler bilder från själva modevisningen snart!



färgerna som jag valde att sminka min modell med





shortsen har jag valt ut till min modell, älskar färgen!





naglarna som jag fixade på min modell! vill ni veta hur jag gjorde så kan jag förklara det i ett inlägg. det ska föreställa en solnedgång och en ö med en palm



efter visningen hade vi lite mingel



annie, en kompis och jag hade ansvaret för lotterna, haha..
Denise

Tack så mycket! Fin blogg du har! :D

Emelie

Åh så roligt med modevisning! =D

Sara

Coola naglar :)

M E R E I

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

Veronica

Se ut som en rolig dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: