slide show

mina naglar just nu







Såhär ser mina naglar ut just nu! nöjd! vad tycker ni? vill ni veta exakt hur jag gör? let me know!
' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

ja :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: när åker du & vart i grekland? :)

tina

riktigt god & riktigt snygga naglar! :)

Johanna

Visst är dom ? :D

tina

var så lite så :)

JENNIFERFOTON

SV Tack! :D

Tora

sv: visst är den fin? :D

Emelie - Crazynails

Sv: tack så mycket :D

Chriis

skulle vara kul att veta hur du gjort? :) vart har du köpt såna där tunna penslar ? :)

dreamsandthoughts ☆

shit har du gjort de själv ;O AS FINT! :D

Tess

åh tack :)

coolt!

tildaa ♥

f*n vad snygga naglar!

& tack förresten :)

JAG VILL VETA HUR DU GÖR! :D

Louise

Gud vilka fina naglar! =)

Louise

SV: Varsågod! =)

Allt bra med dig? :)

dreamsandthoughts ☆

du är jätte duktig :)

tildaa ♥

ååhw vad kul! :D

du får gärna skicka en kommentar imrn när du lagt upp bilderna! / texten / :D

i i d z. [PHOTOGRAPHY]

jättesnyggt! :D

vart har du köpt det där nail art? ^^



KRAM!

dreamsandthoughts ☆

sv :D

Tack detsamma :D



fina !

FREDRIKA PERSSON

SV; Ja :D snygga!!

Amme

Den andra var också snygg, men gillade att denna var lite ljusare, tror det blir snyggare till brännan.

Åker till solen i augusti.



Satan vad duktigt du är, jättefint.

i i d z. [PHOTOGRAPHY]

sv; åh, härligt! :D

kollar in då! (:



KRAM!

Hanna

ja hon var okej :)

Saga!♥

SV; Jaa :)

tildaa ♥

SV: okej! :D

tildaa ♥

Hej! Jag har startat Dagens blogg som kommer att pågå till cirka 20:00 - 22:00 ikväll.

Mer info hittar du i följande inlägg:

http://ttiildaa.blogg.se/2011/june/dagens-blogg-2.html#comment

- ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer, förlåt mig.

Annars kan jag bara ge dig ett lycka till om du väljer att bidra.

// http://ttiildaa.blogg.se

Viktorija

Sv: Tack tack! :)

Chriis

Sv: okej nice :) tänkte köpa en sån men blev inte så :P

Nathalie

snyggt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: