slide show

feels like i'm on top of the world



Under tiden jag ligger på en strand i underbara grekland, rhodos så har jag tidsinställt några inlägg till er! jag har i princip med mig musik vart jag än är och såklart hänger mp3:n med på resan.

klarar typ inte av att steka på stranden utan musik i öronen och den här låten kommer spelas ofta kan jag säga! blir så glad av att höra den, tycker ni också om låten? =)
MARIA - mode, outfits & inspiration

Grym låt! Hoppas du har det bra på rhodos! :D

en blogg om 5 systrar

Hjälp mig!? Ska jag ha blont eller brunt? :)

http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/elin-blont-eller-brunt.html#trackback

toves träningsblogg

haft en bra dag?

LIENE

sv: det var mumsigt:D

Sara - 17 år och helt underbar!

Jag håller med dig! Kan verkligen inte t.ex. sola utan musik, det går bara inte! :P



Svar:

Det här med att fläta håret, sitter det verkligen bra?

Jag tycker nog att clips alltid är bäst! :)

Fillippa

Srry för sent svar !

Sv: Tack ! =) Allt bra ? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: