slide show

110718

Något måste ha bitit mig rejält på rhodos för det kliar precis överallt på mig! blir galen.. nån som vet vad det kan vara för jag har inga utslag eller så? skumt..

Wiho idag ska jag träffa amanda, har saknat henne så. har massor med bilder från rhodos att visa henne (och er såklart fast ni får inte se alla) och så måste jag berätta alla sjuka grejer som hänt där borta, eller inte sjuka men.. konstiga haha. sen måste vi ju börja tagga till teneriffa också, bara lite mer än 3 månader kvar nu.

vi tänkte egentligen åka iväg och bada men det verkar ju inte vara nåt väder för det.. känns som att brännan bara rinner av, inte okej. fan att jag glömde packa ner solen i resväskan.. jaja nu ska jag fixa mig lite, ett tidsinställt inlägg med lite härliga bilder som kommer upp senare!



en bild från när jag precis kommit hem från rhodos, i förrgår alltså. sjukt att det redan gått 2 dagar sen vi var där..
Emma

Tack :)

Danti

sv; mm :D allt bra? :)

Elin

Sv: Tack! allt bra med dej <?

Seren

tack :D

Danti

sv; mm :)

Cajsa

haha precis, bra sagt! xD

amandasirenlid♥

Oj vad brun & fin du är! :)

Hur mår du annars förutom att sakna rhodos?

kram <3

julia

Sv: aa! :)

allt bra med dej då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: