slide show

sunday

Och så var den efterlängtade helgen snart slut igen.. seriöst nu, dagarna går så foooort! det känns inte som det men ibland när jag skriver datumet på rubriken så ba.. nej det är väl inte den 16:e redan nu typ haha! men det gillar vi. och jag vet att jag skriver att dagarna går fort lite för ofta men ändå..

idag ska jag iaf ha hemma spa typ, peela kroppen+ansiktet, duscha, tvätta håret, smörja in kroppen med min älskade body lotion (den luktar sååå gott, måste visa vilken jag har sen) och allt de där! perfekt avslut på veckan..



en bild från nyår.. det här året ska jag ha ett bra nyår! jag är 18 och ja.. kan göra vad jag vill! vill inte fira nyår här hemma i sverige.. men vi får se vad som händer haha, lite väl tidigt att planera det nu kanske ;p

Emelie

sv: Tack så mycket :D fin bild!

Allt bra ? :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: