slide show

i love h&m



Internet har inte velat samarbeta med mig idag, det funkade i typ 5 minuter så jag hann precis publicera inlägget tidigare idag sen dog det igen men nu verkar de funka som vanligt igen! hoppas jag..

här är iaf lite grejer som jag beställde från h&m + en tröja till som inte fanns med på internet. eller a, mamma skulle beställa det här åt mig men vet inte om hon gjort de än! :D
Emelie

sv: Trevligt :) det är bra här med :D



kram

LOUISE

TackTack! :D

LIFE OF FANNY

sv: Jajjamen :)

B E C C A

SVAR: Okej! :)

Är det bra med dig? :)

tess <3 foto

sv: jag vet. Jag har som sagt bara två äkta Thomas Sabo berlock. Men det är just att de är dyra som gör det charmigt. Tänk att jobba en hel sommar och tjäna några tusenlappar, och sedan bara kunna unna sig själv och köpa ett berlock man gillar för några hundra. Gud vad stolt man bliir :D Men sedan får vi tacka guldfynd att de sågott som har gjort kopior av de flesta thomas sabo berlocken, då man kan ju säga att det är äkta till andra (a)

amanda johansson

sv; ja som in iiiiiii

Caroline

Sv: Tack! Snygg outfit i sommar typ :D

Erika

Sv: Med mig är det bara bra. Har du gjort något roligt idag då? :D

ronja

fin header!

l inh t o p huong

snygg! lyckos dig som får beställa hem;)

emilia

tack!

och snygga saker du hade beställt, speciellt ringen! :)

DiGucciNi

åh jag vill också beställa allt det där ! super snyggt ! :)

vet du om det fortfarande finns kvar ? eller är allt slut redan ?

puss <3

Lovisa♥

ÄÄLSKAR SKORNA (L)

Ellen

Snyggt kollage! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: