slide show

110119

Blev en liten shoppingrunda efter skolan igen, svårt att hålla sig borta från stan när skolan ligger 15 min bort haha! blev bara ett nagellack, tröja och bh den här gången.. visar er sen! annars så har vi haft projekt om kärnkraftverk, krishantering och terrorism nästan hela dagen, sjukt tråkigt hehe..

imorgon ska vi till uppsala och kolla deras skola där.. tror de var nån föreläsning om att studera utomlands eller nåt sånt? har iaf 1 timmes sovmorgon så de gillar vi!

Sofia

Sv: Okej, ae jag undra bara :) jag går i 9:an nu och ska oxå välja det tror jag :)

Novembersara.

Hej! Jag vet att sådana här kommentarer inte brukar gillas, men just nu har jag chans att bli årets favoritbloggare på bloggfesten jag är bjuden på. Om jag vinner kommer jag att lotta ut en goodiebag till någon utav alla som röstat på mig. Det tar bara ett par sekunder, det enda du behöver göra är att skriva "Jag röstar på Novembersara" i en kommentar här

http://madeinjapan.nu/2011/january/nominerade-til.html#comment



Du skulle göra mig jätteglad om du ville hjälpa till!

Mick

mcmick.blogg.se Kolla du också, varje kommentar ger dig en chans till ett länkat inlägg om dig i min blogg :) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: