slide show

winterpics





















Jag hatar vintern men det blir ju rätt fina bilder i snön iaf.. :D kameran jag använt är nikon d60.
MANDOSA - Amanda

sv: tack ! :D

Matilda Sandén

Du Har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

Lina Hidling

ja visst är det mysigt=) härliga bilder.

isa

Wow vilka bilder!! Gillar! :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

jättefina bilder :D

elizia

svar: Tack så jättemycket! Riktiga fina bilder du har tagit :)

kram.

Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Det är superfina bilder! :D

jennifer

fina bilder :)

Josefin

Åh så fina bilder! :)

Cissi

Hej vinterland vad trött jag är på snön och kylan men fina bilder :)

emma.

fina bilder


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: