slide show

SNOW

Alltså vad hände? förra veckan kändes det som vår och man kunde gå runt i skinnjacka utan att frysa. nu är det världens snöstorm ute och det har snöat oavbrutet sen imorse så nu ligger det väl 1,5-2 dm snö på marken.. plogbilar har man inte hört talas om heller verkar det som haha. konstigt att bussar och tåg kommer och går när dom ska, än så länge iaf.. eller glöm att jag sa det förresten, bara för det kommer jag säkert ingenstans imorn! ;)



i måndags eller nåtsånt.. är riktigt trött på vintern nu!
Leia ♥

Tack så mycket :)

Melina

Jag också!

Jättefin blogg :)

Kajsa

sv: Tack så mycket! :D

Jen

Hej! Fram tills imorgon kl 23.59, så kan du få 15% rabatt på allt på hoofstore.se om du anger koden: "jenlarsson" :-D

Petra

Än så länge har vi inte fått någon snö, utan bara regn. Jag hoppas verkligen att snön vill hålla sig borta härifrån för denna vintern nu.

Cami

samma här ... :o



och tack ska du ha! :)

ROBIN HOOD - gratis designhjälp

hej hej! jag skickar det här till lite olika bloggar.



Har du lust att byta länkar´? :) isf så länka mig och säg till så länkar jag dig, om du vill :)

ps rösta gärna på mitt sl bidrag hur acess kort ska se ut, om du har lust alltså? :) http://design.sl.se/bidrag/5737/



kram! / robinhoods.se - GRATIS DESIGNHJÄLP.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: