slide show

selection



Några tippar som jag har målat på de senaste dagarna, vissa är mer välgjorda än andra. har ni hittat någon favorit?
chaiimphoemphon

allt bra :)?

Matilda

sv: ja visst är det!! :)



brittiska flaggan alla ggr, uuuuuurläcker!!!

wilma holmkvist !

Vart har du köpt dom nageltipparna ? ;)

Sara

Gud vad många snygga! Älskar palmen :)

Amna

Tjäna pengar på din blogg hur enkelt som helst? Gå in på min blogg och kolla! Super kul och enkelt, och det funkar verkligen :) fin blogg

Alexandra

Alla var jätte fina! :D Men jag tror jag gillar nog bäst julgranen och snögubben! ;) Kan inte du göra steg-för-steg på de? :D

Fоtомояsan

men vad duktig :D Hahah diggar verkligen angry bird :D

Fоtомояsan

sv. varsegoo :o) Hoppas allt e fint med dej :]

Jessica

Sv: visst är de! Resultatet kommer upp lite senare i veckan :)



Gillar nästan alla dina designs! Men gillar nog de gröna/blåa eller typ röda mest :) angry birds fågeln va också riktigt cool! :)

Klara

- Tack så väldans!



Vilka snygga naglar, den som ser ut som en spriteburk är ju jättefinurlig:)

henny norberg

Gud vad duktig du är! Hur länge har du sysslat med naglar? Sprite, den till vänster - helt klart snyggast! :D

Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

Gud så snygga! :)



sv: tack :D

Sara

Ha en fin eftermiddag :)

Linnea

GUUD! Har du gjort dem själv? HAHA älskar den med angry birds! :D

Molin

Gud vad duktig du är, jag klarar knappt av att måla mina naglar enfärgade haha:) Har du haft en bra jul?

kolla gärna in min blogg fina du:)

Kram

Sandra

- det hoppas jag med :)

Johanna Rise

Åh, gud så coola! :D

SVAR: Tack! :D Allt bra med dig?

isabell

Fina! :) vart köper man tippar som du andvänder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: