slide show

nervös

Säg att jag inte är ensam om att vara nervös dagen innan skolan börjar, haha? jag vet inte ens varför jag är det, jag börjar ju 2:an så jag har inget att oroa mig för.. 

idag ska jag iallafall fixa naglarna (måste få det här sagt; FAN VAD KUL DET SKA BLI ATT FÅ FIXA GELÉNAGLAR ISKOLAN!), ut i det fina vädret och hitta nåt att ha på mig imorgon, det lutar mest åt min nyinköpta tröja från gina tillsammans med svarta jeansleggings men jag lär väl ändra mig 100 gånger och sen bestämmer mig för nåt annat ändå, hehe. nu ska jag in i duschen, bloggar mer senare!




Rebeckaj

- tack du! Vad glad jag blir :D

EnAmaaaanda

Sv: Tack så hemskt mycket :) Eh China Glazes nya kollektion vet jag faktiskt inte när den kommer, förutom att den kommer nångång slutet av Augusti eller början av September, så den borde väl komma snart :)



Ps. Du kan även beställa lösnaglar om det skulle finnas intresse :)

★MYMiC★

sv: haha i know! sötaste katterna ^^ speciellt maru!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: