slide show

sunny day

Första dagen på lovet som jag får sova ut och så vaknar jag klockan 8? lyckades somna om till 10 och ser att det är soligt idag också! ska lätt steka lite sen när det börjar bli tillräckligt varmt ute för det. borde egentligen plugga lite också men tror att jag skjuter upp det, vill inte göra det när det är så fint väder ute ju haha.. hoppas ni får en fin dag ute i solen iallafall, kramis!





lite bilder från igår

E M M A ♥

Ja visst är dom snygga!? :D Allt bra?

E M M A ♥

SV: Det beror på vart du köper dom. Men dom kostar runt 800 på den skobutik där jag kanske ska köpa dom ;)

E M M A ♥

Men vad ska du hitta på idag då? :D

lovisa

sv: tkr ja me:D

Moa Lindhe

hehe, jo jag förstod nästan det :P



okej, va bra! :D jo allt är bra med mej också :)



vad händer under dagen? =)



Sofia

Sv: Ja visst är det underbart! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: