slide show

fredaaaag

Freeedaaaag idag då! ska bli så skönt med helg, har inte vant mig med tidiga mornar (morgonar? nej ärligt vad heter det haha?) så det ska bli nice med sovmorgon.. fast egentligen blir det inte så mycket sovmorgon för min del, ska hänga med min bästis imorgon och vi tänkte träffas typ 12 men det är det ju lätt värt såklart.

blir också så glad av att det ska bli varmt idag så jag tänker nog inviga mina ballerinaskor och vika upp jeansen. snyggt! är ute efter ett par vita ballerinas så ska leta efter det idag hade jag tänkt.. :)



igår.. behöver jag ens säga att bilden är tagen 7 på morgonen? ser ut som en död fisk typ

ellen

vinnarna av dagens blogg är uppe på min blogg.

Blondie

sv: nu kommer du säkert inte ihåg vad du kommenterade på min blogg, men säger tack i alla fall! ;D har fyra katter i familjen, den på bilden råkar dock vara min syrras.;)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har det regnat något hos er de senaste dagarna då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: