slide show

avslutningsklänning?


Hittade en jättesöt klänning på nelly (gillar den till vänster mest) och funderar på om jag ska ha den som avslutningsklänning? sjukt snygg modell på klänningen ju, gillar att den är enärmad. får se om det blir en beställning där igen eller om jag väntar på att det ska komma in flera somriga festklänningar!

249:- nelly.com, hot or not?
Anonym

Kika gärna in på min blogg! :)

Elin

sv: ja du, det är hemskt :(

Caroline ||Modeblogg||

Sv: Visst är dom! :D Allt bra med dig? :)

jossan

SV; Ja visst är de! :)

Jätte snygga klänningar!

karolin

sv: visst är den? ;)

söt blogg

Amanda

- Ja, den kommer från Bikbok :)

nour rebecka

jättesöta klänningar, men vänta lite med att köpa en avslutningsklänning det kan komma mycket snyggare! :)

Caroline

Rösta gärna på min bild i Rebeccas tävling!

Min bild är bild nr. 1.

http://rebeccaadnell.blogg.se/2011/april/finalisterna-i-veckans-blogg-v13.html?_tmp=5d301a212af9b97ee4b130d60d19377258068c37



Lämna en kommentar i mitt inlägg som heter "Gammal bild.", och skriv att du har röstat, så länkar jag dig i min blogg i veckan.

erkbuxyrk

Wewaduy es, ucaq novoxusos avi orewocav ucopa mugocapulu uhejipa boza ixicuz rew raf:)

Svar: english????
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: