slide show

Jag hatar naturen, typ haha

Idag, på eftermiddagen har vi varit i rocklundaskogen (i västerås alltså för er som inte vet) och gjort exursion eller vad de heter haha och letat efter äckliga djur, äckliga växter, äckliga träd osv.. hatar verkligen naturen och skogar haha.. jag vet jag är så positiv.

imorgon har vi studiedag så gissa vem som ska sova länge!? senare ska jag baka kanelbullar med en vän, ska bli fuuuuuun :) har varit sjukt sugen på kanelbullar hela dagen för att vi håller på med ett hantverksprojekt om bagare&frisör så vi tyckte kanelbullar passade in i bagarebilderna hehehihihoho.



36 dagar kvaaaaaaaar

Piicha´s blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!



You go girl!!



Kram/ Piicha

sophia

SVAR: Ja visst var den! (:

Anida

sv: ja visst har han! ;)

crem - music & a bit of fashion

sv: :)hehe

N

najs med sovmorgon Har jag också imorgon =)

MADDES

okej. gud vad härligt att åka utomlands. när bär det av? kram

MADDES

Gud vad underbart, nu blev jag riktigt avis :P

Alice

Jo det har dem säkert :D



härligt med Gran canaria, ;)

malin [fotoblogg]

sv: tack =) din blogg är också fin!

hoppas du får en bra dag :)

Frida

åååh va kul! :D vill oxå resa

MYMiC

Awaw ja men det var bara superstora jackor kvar D:

Tack för all hjälp ändå :)



HAHA jag hatar också exkursioner =__=

Erika

Mumma med kanelbullar :D



sv: Härligt! Jo prima här med :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: