slide show

100901

Börjar ju sent idag och kunde sovit längre men vaknade 8 och kunde inte somna om.. idag ska vi på teater iaf och när den är slut ska vi gå backstage och se hur det ser ut vid makeup ställena osv (för er som inte vet så går jag stylistlinjen, därför ska vi göra de) och ställa frågor sen slutar vi. slapp dag :)

(varför blir det smileys när man skriver ett (, har ju inget annat tecken framför? skumt.. det ska iaf inte vara nån gråtande smiley där uppe, haha)

imorgon fyller jag år, wieeeeee! =)

Anonym

Fin blogg! :)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Bella Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Åh tackar :D

Anonym

Okej det låter som en bra dag =)

Olivet

Sv; okej:)



grattis i förskott! hoppas du får en underbar dag;)



Olivet

Elin

dom där tuggummina är skitgoda :D jag har fleera kvar också! :D

julia

sv:

tackar :)

tess

Jaa ett badkar hade inte suttit fel alls.

vad hittas på i dag då?

Lucy §

sv: HAHA.. aah xD

Haval B Aziz

Hej hej!, vad händer idag då :)?, skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen.. best wishes typ :P

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Åh, fusk! Dom är så snygga :D

MATHILDAAZ ღ

SVAR Jag köpte den typ i april men har sett den i butik ett par gånger så den kanske finns kvar ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: