slide show

TONIGHT

Sitter här i min ensamhet och tjurar över att jag inte kunde gå på gagas konsert som är ikväll. :( aja, det kommer fler chanser och hon verkar ju gilla sverige så.. :) snart kommer iaf emma och linn, det kommer bli en asflummig kväll/natt.. haha jag kommer dö av garv! vill inte ens veta hur jag kommer se ut (vi ska filma till engelskagrejen) heheh :p



Weeey gammal bild.. men vi hörs imorn eller nåt sweethearts :)
Marika

Sv: Hej!

Allt är bara bra, hur är det själv?:)

julia

så fin blogg :)

You Lie

Sv: Jaa, men det är ännu roligare om man hittar fina kläder vilket jag inte gjorde ;-)

Grynet mamma till lille Vidar

sv: Ja dom var riktigt goda :)

tildamickelsson ★

finfin header!

maja

hejsan :) kommentera gärna ; http://yngstrom.blogg.se/2010/may/entry-79848889.html#comment , DU får välj aom det ska bli frågestund eller tävling (veckans blogg) och du kan själv delta i aktiviteterna :) om det blir frågestund så kan du ju slänga in en fråga och om det blir tävling så kan just DU vara med i den, så RÖSTA! ha det bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: