slide show

Top model 13

Yeeeeey! Måndagskvällarna är räddade ett tag framöver för klockan 8 börjar top model igen, ett av mina favoritprogram.
Så kvällens planer är att skriva lite till hemkunskapen, duscha och sen bara ligga och lata sig framför tv:n, like it.



Tyra banks är fierce ;)
ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

Å ska kolla! :)



Nej, jag är sjuker så jag nmår inte så bram sdjå?

Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

tack sötnos <3 jag vet inte om jag redan svarat på din kommentar , men det kvittar eftersom jag svarar nu ;) haha, ska vi följas via bloglovin?

kram

Bellezmaa

sv: jadå jag har lov nu. dusjälvdå? :)



ciao / Miss K

Elin

sv: allt är bra med mig, tack :) Hur är det själv?



Åhh, vad kul, gillar Tyra Banks jättemycket ;)

Jessica

Hrm... undrar om man ska orka följa det den här säsongen... ;)

sophia

SVAR: hihi, då är du alltså som jag! :) va tråkigt att du fick gå om 2:an!

filip

ingen orsak!

Mikkis

svar: yees! hehe okej.. jag trodde alla hade lov nu , :o

Mikkis

svar: yyes ;)

hehe okej, jag trodde alla hade det nu :p

LINDEROTH

Fin blogg du har :)



(Rösta gärna på min bikini i nellys bikinitävling, kolla min blogg :))

Elaine

Också en en av mina favoriter, missade det såklart inte:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: