slide show

Orkaaaar inte

Orkar inte komma på nån rubrik.. är trött som vanligt :p

Snart blir det massa tvmys igen... dating in the dark & DH. Ska hoppa in i duschen och tvätta mitt äckelhår. (alltså, det blir smutsigt efter typ 2 dagar efter att man tvättat det.. hmm, kanske bara är jag som tycker det men ändå)

Bloggar mer imorgoooon!

Vad vill ni se för bild nu då..? en assnygg hoodie från bikbok kanske? =)

Sagha

Okej:)

Josefine

Sv: allting är kalas, tackar som frågar :) hur är det själv?

pauline

allt är bara bra :)

hur äre med dig?(:

Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Okej :)

Vilka ställen har du vart på semester till då?

Kram

sofie

snygg tröja :)

melle

fin blogg:) allt bra :D? kram!

L O V I S A . S

vill du vara jättesnäll och rösta på mig som nr 5? =) det skulle vara väldigt gulligt av dig! kram :)<3



http://ldg.blogg.se/2010/march/rosta-pa-finaliseterna-till-veckans-blogg.html#comment

matilda

Vad snygg! :)

emma

sv; AA det ska jag, eller till Kreta! :)

Ja det har jag, själv? :)

sofie

sådär med mig. sj?:)



as snygg tröja!

GABRIEL

Hahahha rubriker är alltid sånt stort problem

FUN & FEARLESS IN BARCELONA

Åh! Den hoodien va ju skitmysig & snygg!

Felicia

Svar: Jag har haft en toppen dag! Har du?:)

felli

fin blogg :)

sarita

hejhej ja allt är bra med mig! själv då sötnos?

Josefine

tack snälla dU ;D

nathalie

snygg blogg, kommentera gärna min blogg, kram :)

mathilda<3

snygg jacka :)

Filippa

Fin blogg du har & vilken skit snygg tröja :D

allt bra med dig?

kram

simone

sv: Tack så mycket julia, vad snällt av dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: