slide show

My new shoes



I love them! Tycker dock att dom var lite väl dyra, kanske inte riktigt värt det men ändå. Aja, kommer nog inte gå i dom så mycket i skolan och så förrän jag lärt mig att gå.. utan att det ser ut som att jag aldrig haft på mig ett par klackar alltså. Sen får väl slasket för sig att frysa så att det blir isbana och det känns inte så säkert att gå runt i dom då... får nog ha lite tålamod, hehe.
Anonym

snygga!

becka

guud vad snygga!!

sara .

snygga skor!,, SV: tack så mycket! , hoppas allt bra med diig med

Linnea

Vilka fina!

Hannah

SV:Ja jag har haft det bra idag ;)

Och firästen (stavning?) du har också en JÄTTE fin blogg <3



Kram:)

matilda

Visst är hon ^^

Anna

åh, grymt snygga skor! :)

FANNI

snygga!

fin blogg du har!

ställ gärna en fråga i min frågestund?!

embelle

Fina :D

Lotta

Snyggingar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: