slide show

Jag saknar att...



... Gå runt i Ayia napa (cypern) på kvällarna, speciellt hamnen. Så mysigt





... Att få plaska runt i det varma och härliga medelhavet. Kolla vattnet, så klart och fint



... Äta god mat. Maten på bilden (souvlaki) smakade inte så mycket men Cypern har supergod mat



... Upptäcka nya ställen. Fig tree bay på bilden

Saknar Cypern! Det är så mysigt där =)
johanna

jo tack , allt är bra här :)

hur är det med dig då?

fina bilder!

puffe<33

åh gu va härligt, ha de bäst!!

Alice

Jättefin header :)

Fotoprinsessan (Fotoblogg)

Ja, jättebra! Själv?:D

karen

åhh så fina bilder :D

& fin blogg .

Runa

Hej allt bra :)?

Hannah

tack dessamma :)



Har frågestund på min blogg, lämna en eller flera frågor där - http://myysiigast.blogg.se/2010/february/nu-kor-vi.html#comment

E M M A

tror jg me :D

mk

så fin blogg :)

Ness

min dag va kanon din då:D?

Haedil *HUMOR BLOGG*

det har jag sj? :))

shadi

vilken fin blogg du har?♥

är allt bra med dig?♥

Sophie

Hej, det är bra med mig, själv då? Har också varit på Cypern, så fint! :)

Emmelist

gud så vackra bilder :D

pauline

dagen har varit superbra:)

hur har din dag varit?(:

Madeleine

Va fint! :D

matildac

hiih =D

fanny

de har jag :) hoppas du själv haft en bra dag! hur är de med dig då? :)

Mikaela Urbom

ÅH SÅ UNDERBART

Josefin

ja tack, själv då? :)

Hanna Hallon♥

Hejsan, hur mår du idag då? Jätte fin header du har. Kramis

PussGurkan

Gu vad mysigt och ingen snö! ;)



Svar ja visst var dom. vilka skulle du hädlst vilja ha?

PussGurkan

Gu vad mysigt och ingen snö! ;)



Svar ja visst var dom. vilka skulle du hädlst vilja ha?

jm

Myyyyyyys

Carolina [fotograf]

Svar: Bilderna kommer i morgon ;) Åh ge mig sommar!

Mattias Abulu

Men åh, de där bilderna fick mig inte alls att längta till sommaren. Inte alls!

Linda

Vilka fina bilder :D Bilderna får mig att längta till sommaren mer än vad jag redan gör

matildalalala

Gör de! Dom är jätte bra =)

Malin

Jo tack, själv då? Cypern ser jättemysigt ut :)

Martina

Sv: jotack allt bra med mig! Härliga bilder! Har också varit på cypern, men det var 98 så det var ju en stund sen ;)

jenna

Tack! Jo jag har haft en underbart trevlig dag. Ska gå en promenad i det fina vädret och sedan åka buss sex timmar till sthlm ;) SJ?

Al

vill ha sommar

Lina K

Förstår verkligen att du saknar det! =) Helt underbara bilder!

Jonna

Tack så mycket! Vilka härliga bilder :)

shadi

jo det är bara bra men har jätte mycket träningsverk från igår hade 4 timmars styrketräning jag säger bara jobbigt!xD

simone

sv: Tack, gryymt bra med mig här, fredagshumör ^^ Hur är det själv?

C h a r l o t t a

Hejhej, jadå solen skiner ju så denna dag blir nog härlig :D själv då?



Oh, saknar sommaren! :(

JENNSAN - mitt mode

cypern är verklgien ett jättefint land!

Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hahha, tack fina du :D Kram!

tessan

sv: tack, ja den var super! :) allt bra? :))

Camilla Rahbéch

awesome!:-D

Kokorochan

Svar: Tack så mycket ^^ <3

Vilka härliga bilder, nu vill jag åka på semester hihi 8D



Kramar

/Kokorochan

Em

Anmäl dig nu till veckans blogg! :D

HANNAH

Ett inlägg om dagen typ för jag jobbar så mkt, men ät aktiv och har rätt så många besökare samt många kommentarer antar jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: