slide show

1 dag kvar

Och så var det bara 1 skoldag kvar i 9:an.. jag har inte riktigt fattat det än, det känns mer som att vi har ett lov på typ 2 veckor eller nåt sånt.. haha aja =) nu blir det väl the hills som vanligt antar jag, cyyyya!



Haha söt wilmis



Hoodie från bikbok :)
bitterfittan

hur har du det i skolan idag? (:

Ingrid

skönt med sommarlov snart då :)

Nathalie

tack! jo jag ska göra det någon dag när jag orkar, haha! dom är inte riktigt klara än:)

läget med dig?

Cicci

sv. Ja visst :) ikväll kommer tävlingen upp så var påå hugget :D

Malin

Gott med sommarlov snart =)

mysig hoodie!

V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; du borde köpa dom, sjukt snygga & sköna att gå i! =)

Playmates Of Sweden

fint leende du har gumman :D

Elaine

Jag kan inte heller fatta att grundskolan snart är helt slut!:O

Amanda

Sv: Taack :D Allt bra?

Mallo

Sv:Haha joo jag vet !:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: