slide show

Super sweet 16

Kollade nyss på my super sweet 16.. tycker att det är riktigt kul att kolla på även om det är typ samma sak varje gång: pappa jag måste få den här bilen!!!! vad får dom? haha underhållande är det iallafall =)

vad tycker ni om programmet, hiss/diss?

Nichole

älskar programet! kollar på det så ofta det går och är hemma! Så för mej är det också en stor HISS!



btw. fin blogg :)

Desirée

haha kan vara kul, men alla är så sjukt bortskämda bara. x)

pappa jag vill ha den där bilen som kostar en miljard kronor och om jag inte får den så blir jag sur på dig!

haha typ så. ;)

madeleine

sv; ja, vissa låtar är gamla som jag lyssnade på förut för jag har haft den listan ganska länge, mer än ett halvår tror jag ;)



jag tycker programmet är helt ok, kan bli tråkigt i längden om det är t.ex. maraton, för de är ju i princip likadana ;)

Emma

Sv: tack så mycket :)

Dolli

Hej, bra blogg :) Om du är intresserad av en gratisdesign så kan du gå

in här :http://dollithedoll.blogg.se/category/bestall-en-gratis-design.html

och följa instruktionerna. Har just börjat med det, så är väldigt sugen på att göra designer till folk ! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: