slide show

Shopping

Imorgon ska jag åka in till storstaden (västerås alltså, hihi) med pappa, han skulle göra nåt så jag tänkte passa på att shoppa lite.. eller ah, tänkte köpa 2 linnen från h&m iallafall och kanske nåt mer om jag hittar nåt fint fast jag ska börja spara pengar till stockholm.. good luck.



Behöver linnena på bilden, har ju 2 st gina tricot linnen som har typ brottarrygg men jag måste ha nåt under och det är inte fint att ha ett vanligt linne så dom här från h&m blir perfekt att ha :)
Azra

okej :) ja hon var ju bäst! :)

följa varandra med bloglovin?

elina

sv: ojah ;D

Sara - Mamma till Nova

Nja inte mkt, jobbat =D

Sj då?

vilica

shopping är aldrig fel ;)

anno

Skulle också behöva fler svarta och vita linnen :)

iriis

Hejsan.Vad tycker du om att jag ska lägga upp videoklipp där jag sjunger på min blogg?kram

emma

sv: Tack :D

Aggeoa ♥

SV: Jaa, det var fint :D

MATHILDA ღ

SVAR Tack tack :)

nath

alltid bra att ha basic =)

Madde ♥

Vill med shoppa <3

fast vet inte jag pallar gå ut.

är sjuk o trött :S

Filippa cervin

har en ny tävling på bloggen, http://yokis.blogg.se/2010/june/tavling-design.html#comment



var gärna med (:

hanaღ

håller med där ovan "shopping är aldrig fel" ;)

superfin blogg! Kika gärna in hos mig, lämna också en kommentar så blir jag glad :D Ha det bra /hana

Caroline

Sugen på fotboll?

Gå in på min blogg o få chansen till 4 biljetter till SVERIGE-TJECKIEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: