slide show

OS

Idag tog jag med systemisen till skolan.. vi har ju OS just nu så vi håller på med massa aktiviteter. idag var det simhopp (för alla som anmält sig då) och jag försökte få bra bilder utan att dränka kameran :)

det ser inte ut som att vi kommer vinna i år (vi gjorde det förra året, wohoo) menmen ;)


JENNIE

Hejdu, hoppas att jag inte stör en tisdag som denna :) Är allt bra med dig? - Jag hoppas det iallafall!



btw. var gärna med i min tävling om att vinna en Bloggsvar inbjudan !



Ha det bäst,

Kram !

Ingrid

haha underbara bilder!!!

evelina

haha shoot ;)

bitterfittan

bara bra tack (:



vad sysslar du med ikväll?

Maria

Vad kul med lite annat program än vanlig skola :)



sv: Ja, det är verkligen skönt att vara ledig från skolan i ett par månader nu :D

Tack så mycket!

Linda

SV; Man tackar! :D

jessica

ja visst va de =)

♥Claaaudia ♥

Hahah :)! Twinie :D!

MyzaaN

tackar :D haha fan va läskigt med simhopp :O



Skulle du vilja göra mig en tjänst?



gillar inte sånt här med att fjäska röster

men nu vill jag jätte gärna vinna ... så skulle bli super glad om du kunnde rösa på mig här

http://myshowroom.se/10-finalister-rosta-fram-snyggaste-bloggdesignen/

som snyggaste bloggdeisgnen

skriv bara nummer 5 MyzaaN

Länkar alla som säga till att de röstat

jessica

Tufft!

bitterfittan

jag har bara varit ute och promenerat lite (:



vad händer imorgon sötnos?

Emma

Ska du göra ngt skoj i helgen?

johanna

SV: ja den är grym! har du haft en fin kväll? kram

johanna

SV: jordgubbar är riktigt gott! härligt! min dag och kväll har varit toppen. ska snart ta och sova. haha. allt bra med dej? kram

Linda

SV: Visst är det. Trevlig blogg ;)

johanna

SV: jadå allting är bara bra med mej. har du ´planer för dagen? ja nu ska jag sova. vi hörs imorrn! kram

Anonym

hahaha hemligt:p nä men över 2 mille, sjuka priser:)

hoppas du får en fin onsdag:)

Emma

Sv; Jag fyller 25 nästa vecka så vi ska fira det på lördag. Blir fest med vännerna! :)



Skoj det låter med OS! Kommer de sig att ni har en sån aktivitet?

MyzaaN

precis :O haha tackar för din röst den betyder guld :D

allt bra idag då?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: