slide show

100626

Tjatjaaa! det blev rätt sent igår så jag vaknade sent idag men igår firade jag midsommar med amanda, det var nog den bästa midsommaren hittills.. eller iallafall en av de bästa. vi åt supergod mat, (grillat såklart) kollade på new moon, (förra året kollade vi på twilight, hehe) spelade monopol och planerade massor inför våran gran canaria resa i höst, vi längtar ihjäl oss typ =)

nu ska jag kolla på top model&the hills sen kommer amanda över, hörs sen ! :)



En bild från ayia napa 2008.. hade nästan glömt att jag har massor med (över)redigerade cypern bilder här på mammas dator, hihi :)



s o i n i n e n

sv: Tack =) din med

Nathalie

låter som en bra midsommar:D

ISA

Härligt!



HÄRLIGT!



Rösta gärna på mig här förresten; bara om du vill!!

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=61765



Du kanske själv skulle lägga upp en outfit där!

KRAMAR!

» P H O T O L E N S

Hallå!

Ville bara önska dig en trevlig kväll.

Hur har din midsommar varit? :)

R e b e c c a

sv: :D

kram

>> En skrivande Amanda <<

kul med resor =) vad ska du hitta på annars i sommar? =)



svar: ja det är ju en smaksak =) själv har jag laptop =)

vicki

Fin blogg, verkligen!

allt bra då? (:

några planer för dagen?

kramkram

nickolinaa

najs blogg :)

händer ikväll då ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: