slide show

Svar på tal..

Nästan alltid när jag lagt upp några bilder så frågar nån vad jag har för kamera så jag tänkte svara på det en gång till sen kommer jag (ska försöka komma ihåg iallafall, hehe) att länka till det här inlägget nästa gång någon frågar.

Min systemkamera: har en nikon d60 som jag köpte (sparade ihop pengar själv.. fattar inte hur jag lyckades menmen ;p) mars-april nångång förra året. har ett 18-55 VR objektiv (VR står för vibrations reducering om jag inte har helt fel, tycker dock att det inte är nån större skillnad) och ett zoomobjektiv. nästa gång jag köper ett objektiv funderar jag på att köpa ett macro eller ett fisheye :)



Min digitalkamera: tidigare hade jag en kodak kamera men jag gav bort den och köpte en canon ixus 100 is i våras. den är helt okej för att vara en digitalkamera.



Många bilder är också tagna med mobilen såklart.. hoppas ni fick svar på era frågor nu! =)
FIONA - en ointressant vardag

okej, lägg till mig så lägger jag till dig. :)

svar: ja, det är gott :D

allt bra med dig? :)

Beatrice Jakobsson [foto]

härligt :D

L I N N E A ♥

Har frågestund på bloggen, skriv gärna en fråga! ♥

http://ddeliciouus.blogg.se/2010/july/nu-ar-det-dags-igen.html

FlizanLizan

sv: okidoki :P

allt bra? :)

steffie

Fin blogg du har Julia ;) <3

josefine

okej ;D vad nice!



förresten, ska du se family guy ikväll? :)

Emelie

fin header

SARASTiLLE

heheh :D vill också ha en systemis!

SARASTiLLE

heheh :D vill också ha en systemis!

Laura

Sv: Tack :)



jag har också en d60 :)

alicia

niceiga kameror! vill också ha en systemkamera :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: