slide show

Success or not ?



Vad tycker ni om kissies låt success? den fyllde mina låga förväntningar typ.. texten och låten är väldigt enkel och så.. jag tycker att låten är okej men inte mer än så :)

success or not?
mina - it's my time to shine!

sv; tack!

Fredrika

Haha visst den var inte så bra? ;P

» P H O T O L E N S

SVAR: Absolut! :) ♥ Jorgubbar och glass är sommar.

[l!nanässén]

sv: tack :D

sara

sv: visst är den ;)

hur är d me dej?

Agnes

Tack!



Jag tycker ärligt talat att låten är rätt dålig...

Michelle

fööööör enformig!... diss



sv. tack :)

MyzaaN

kul att du vill vara med lycka till ;d

tackar :d

Nicole

Gillar inte alls den låten , den är så entonig och tjatig



vilka hejar du på ikväll i VM?

/Shoppaholly

Safi

vem tror du vinner VM?

casa

Ju :)

Elaine

Tycker att den är otroligt tråkig...(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: