slide show

Makeup

Köpte senaste numret av VR och fick med en ögonskugga med ljus och mörkbruna nyanser. jag ska ju börja på stylistlinjen i höst så det är väl lika bra att börja öva på att lägga ögonskuggor redan nu ;D



Satte ute så jag tog med mig minispegeln







Syns knappt men resultatet blev okej iallafall.. måsta öva lite till :)

sara

sv: libanon :)

Elin

Sv: :)

milia ♥

jag har den & ja den är bra :)=

Emeilia

sv: tack detsamma!

allting väl?

Erika

sv.kul att du tyckte det...har du läst alla böckerna jag rekommenderade?

JUDITH G.

sv: ja..sjukt gott :)

natalie

Jag ska på husvagns resa till en camping vid västerås =)

natalie

ja :D

jag gillar din header, den är fin :)

Erika

sv.shopoholic är super kul att läsa,har inte tidigare hört om Lauren Conrad..kanske är det en bok man ska kolla upp =)tack för tipset i varje fall..kan oxå tipsa dig om marian keyes böcker om du vill ha ngt lättläst och roligt samma med jane green...lycka till i bokjakten!

Rebecka

Köpte en kladdkaka ;) Men blir nog att göra lite pannkakor till sambon som han kan ha med på jobb iaf :)

emma

ska också börja stylistlinjen i höst haha :D



tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: