slide show

100126

Zzzzzzz, nej jag är inte riktigt vaken än, hehe.
Idag ska vi åka skridskor på gympan, slutar efter det vilket blir runt 2 tror jag.
Undrar om jag ska ta mina uggs och glida runt i dom? Dom är ju nästan som skridskor, haha ;)

Från Monki;






Så snyggt till ett par shorts + gladiatorsandaler eller converse.

Vi hörs väl efter 2 nångång (om jag överlever?) det tar typ 100 år att gå från skridskostället till mig så det blir nog runt 3 ändå.
Helena

SV: Jo, tack! Jag har haft en bra dag igår.. och dagen idag känns mest onödig! Åkte in till en föreläsning som bara känns strunt! Allt väl med dig? Supersöta tröjor du har på bild!

linn

skit snygga tröjor! haha hade tänkt köpa de i veckan! ;P ;)

- YE HELLU!

- ALLA HAR SÅDANT!

Rebecca Svensson

Finns så mycket snyggt på Monki! Blir galen att vi inte har affären i stan :( buhu

Anonym

älskar sådana tröjor

Ida

Söt blogg!



Fina tröjor, skulle vilja ha den rödvita :)

simone

ursnygga! :D

DIAMANT

=) ouuu.. nice skjortor! mm.. sommar feeling, precis som du sa.. gladiatorsandaler o så..:) mm... kram:D

Estefany

snyggt :)

s

sv; den har varit bra, hoppas din också varit det.

fin tröjar & fin blogg :)

Elin

Tack!

Snyggt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: