slide show

Ny design

Fixade en ny design lite snabbt, känns lite fel att ha juldesign nu... ska fixa en fin design sen när jag orkar och har lust =)



Min juldesign, kanske dyker upp om 11 månader igen ;)

ebba

hej allt bra med dig?:)



kram

catharina

den var jätte fin :)



sv : allt är bra med mig, själv? :)

Emmelie

Hej :) Vad ska du hitta på ikväll då?

Emma

Hej :) min dag har varit bra :)

Din dag då?



kram

mimmi

fin header :) önskade jag visste hur man kan göra lite fräcka saker med bilder och videos!

teiima

jättefin design:)

Anonym

http://dianam.blogg.se/2010/january/finalister-veckans-blogg.html#comment



RÖSTA PÅ NUMMER ETT SÅ ÄR NI SÖTAST!

Julia

fin blogg :)

Kajsa

fin blogg :)

Linus ( http://honkallaslinus.blogg.se/ )

- svar: Desamma desamma :)

Amanda

Fin!

caroline

Fin! :)

EmmaForReal -

Fin blogg :) <3

Vilket programm gjorde du headern i ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: