slide show

H&M Fashion studio

Vilken gillar ni bäst? Jag har svårt att bestämma mig, blev rätt nöjd med dom flesta =)











simone

urläckert! Och så smart! :D

NORAH

--



MYCKET MYCKET MYCKET SNYGGT!!!

Vad händer hos dig då?;D



www.nourahs.blogg.se

liselotte

SV: jag mår bra :) dd?

Josse

Alla är så jättte fina :)<3

J V H

SV: Jag mår bra, som alla dagar ungefär. Hur är det mig dig då?

Hanna

Tack så mkt! Ja det hoppas jag med...

Viktoria

Oh, love it! Ska testa att göra själv sen :D

cecilia

jag mår topppppen! hur mår du idag? kram

Lina

Har också gjort massa såna bilder :D skitkul!

Frida

Ja, det är bra med mig. Själv då?

Marcus Å

Du har schystt smak! Allt bra idag? :)

safa

är det du på bilderna? :oo

Malin

Helt klart näst sista bilden=) så min stil=)

Med mig är det bra, själv?

caroline

kan inte bestämma mig :) allt var skitsnyggt! :D

sarah

det där såg roligt ut :) kan du länka`?

daniela

gillade mest den som är på första raden längst till höger, fast alla var jättefina!

erica

Jag gillar "nummer 5" bäst. Om du räknar uppifrån. Den blonda som är rosa/grå/svart. Lite rockigare stil. Mycket snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: