slide show

Fruit shoot

Varför, vaaaarför finns inte alla goda fruit shoot smaker här i Sverige?? Jag vill ju fruit shoot med jordgubbssmak (drack den i Cypern... den är supergod!) och alla andra smakar här..





Supergod(vet inte hur många gånger jag har lagt upp den här bilden? haha)



Smakar typ mandarin... väldigt god också, första dagen på Cypern (i år) drack jag typ 2 eller 3 fruit shoots... hehe gott ju



När jag ändå snackar om drycker kan jag passa på att tipsa alla om att dricka fanta med äpplesmak, finns tyvärr inte i Sverige (inte vad jag vet iaf) men den är supergod



Den här kan jag dock inte rekommendera... smakar typ som ruttet te, haha. Tur att jag inte köpte den på burk iallafall ;)

Jag ska bli fruit shoot (och andra goda drycker som inte finns här) smugglare, nån som hänger på? ;)

embelle

Du och jag Julia :D



Vi kan börja när jag sticker ner till Turkiet :D

Emma

Bara bra med mig, tack, själv då?

Nu har jag röstat på dig, hoppas du vinner =)

chennie

har rösta på dig nu :)<3



visst är det synd :/ , vill också ha sånt här i sverige

Emelie's WickedTime

SV: Okej jag gör de;)

Anonym

Hej:D alllting bra idag:* ?

Barbienadja

Sv: Tack detsamma! Allt bra? :)

Jennifer

Hej :)

skulle vart kul om du svarade på Dagens Fråga :)

Va gillar du att läsa om i en blogg ? :)

Kram

Mattias

hej! =) jodå allt är bara bra med mig själv då? =) jag gpr in och röstar nu :)

gabriela

hej :D ja allt är bra här, sj?

jag har röstat på dig! :)

sara

Hejhej. Ja, det är det, själv då?

lovisa

sv: hon heter dixie. :)

allt bra med dig?

kram

Anne ;)

sv: nu har jag röstat på dig :)

caroline

Haha har aldrig smakat på det :)

hanna

hejsan ville bara säga att du har e super blogg!



//hanna:P

S A N N E

haah jag håller verkligen med dig (:



fin blogg också :)

KJ

Alldrig smakat,men det värkar gott ;)<3



Allt bra med dig då?

jovana :))

sv :okej det ska jag göra!

Mmm dom är ju jätte goda !<3

Malin

Är dom goda fruit shoot? Nyttiga?

aldrig smakat, men är dom nyttiga så smakar ja direkt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: