slide show

Avril - nytt album 2010!!

JAAAAA! Det ska tydligen vara officielt nu att Avrils nya skiva släpps i mars i år och singeln i januari. Jag har vetat om det ett tag, först skulle albumet tydligen komma ut i november (2009) men jag vet inte om det bara var rykten eller om albumet var försenat. Hur som helst längtar jag tills singeln kommer ut! Vet inte när men i januari ska den komma ut iaf, enligt dom flesta forumen.

Jag har verkligen sämst tålamod så jag hoppas att den kommer snart! ♥



Här är en liten del av Avrils nya låt, darlin. Den verkar superbra, eller vad säger ni Avril fans? =)
millie

Så nu har jag röstat på dig sötnos! :)



åhhh!! avril, älskar henne :D

Pernilla

japp, min dag har varit bra och lugn :-) hur har din dag varit? :)

okej, det kan jag nog fixa, hihi :)

Aida Shalaby

Svar av www.aidashalaby.blogg.se: Ja jag har haft det jättebra, själv då? :)

Erika

Åh, spännande!

FotobyDenise [O R D & F O T O]

God fortsättning, kika gärna förbi min blogg och skriv vad du tycker:) Om du gillar den så är det bara att klicka på den blåa knappen på bloggen så får du följa den helt gratis:D Blir så glad för varje kommentar!<3

Tack i förhand

Kram Denise

cassie

Nice blogg :)

Sv: venne hur jag ska göra??

V I L J A

Svar: Ja visst är den bra! Fastnade första gången jag hörde den! :)



Haft en fin start på veckan då? :)

caroline

Är inte ett så stort fan av henne men är glad för dig :)

sofijah

verkar mycket bra :D

Before29

gah älskar avril ;) var på henne vip konsert 04 på konserthusets tak i sthlm, en av de bättre ja sett!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: