slide show

100110

Det ser så fel ut... 100110, heh.

Jag vet inte hur jag låg i natt men jag kunde inte låta bli att ligga kvar i sängen ett tag bara för att jag låg så skönt... haha. Idag hade jag tänkt göra klart hemprovet som vi har i SO, det gick ju inte så bra med pluggandet igår... precis som jag misstänkte. :p

Jenny

Sv: Joo tack <3 Allt bra med dig?? :)



Gillar den randiga tröjan du har från MQ grymt mycket! Snyggtsnyggt :)

Lovisa

Tack :D Stranden är på Zanzibar i Tanzania ;) Du hade en cool blogg du med!! Roligt att inspireras av andra :)

Camille

Haha, vad konstigt det ser ut.. 100110 :P

vendela

söt blogg:)

Linda

haha du är söt du! hur orkar du skicka samma meddelande till alla som äger en blogg? :)

dmartinsson

Svar: Bara bra med mig :D Hur är det själv?

Olivia

jodå allt bra! sj då? fin blogg :)

jenny

sv: tack :D

sarah

sv: Tack så mkt! :) händer?

Duygu

haha sant 100110 ser verkligen konstigt!. :) det kmr att ta tid att vänja sig med 2010 ett tag.. man är juh så vann att säga 2009 haha..

Kram/D

caroline

lycka till med pluggandet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: